76 000 Kč
Yamaha YZF - R6 2002
Bylo nebylo v roce 2014 koupena padnutá na Slováči a docela solidně. Na motorce se dělalo všechno od A do Z. Rám po pádu přeměřen, vše OK. Před pádem udělaná celá generálka motoru k doložení, všechny díly originál Yamaha. Závodně upravený motor, motorka jezdila okolo roku 2004 Alpe Adrii. Osté vačky, závodní elektrika Ešner, řidící jednotka Ignitech, natryskované karburátory, upravené sání. Na brzdě naměřeno 125k, 70 Nm. Novější R6 na rovině neujedou. Přední pružiny ve vidlích Ohlins vidle nově přetěsněné. Zadní tlumič stavitelný WP. Tlumič řízení, koncovka Mass Exhaust (na šestku dost dobrý zvuk). Quickshifter, přepakování Valter Moto, závodní velký chladič. Pancéřky, pumpa z Fireblade. Karbonové náfuky Sebimoto, karbonový kryt motoru, ukazatel zařazené rychlosti GiPro, krátký plyn, rychlozavírání nádrže, gripy Domino, nová řetězovka, nová spojka, téměř nové přední kotouče a desky. Nové ložiska v předním i zadním kole. Nové přední kolečko i zadní rozeta. Po kompletním čištění karburátorů ultrazvukem preventivně. Nově vyčištěna celá palivová soustava včetně nadrze. Není to žádná vylítaná R6tka, kterou někdo jako z nouze ctnost hodil na lamináty. Jako nová šla na okruh. Já na ní za poslední roky najezdila všeho všudy 3 okruhové dny proto prodávám, není čas. Jsou na ní úplně nové lamináty. K motorce přidám i staré lamináty pro případ nedobrovolné návštěvy kačeru. Gumy předek to chce nový, zadek ještě dobre poslouzi. Co by to chtělo nového jsou nové páčky, jsou už docela pofiderní. Řidítka jsou PP tuning, levé ošklivé případnému zájemci k tomu koupím nové, ať mi s ní na okruhu nedělá ostudu. Cena je pevná, motorku prodat nepotřebuju. Myslim, ze pro někoho, kdo nemá ambice jezdit Brno za 2: 10 je to super motorka. V otáčkách před omezovačem je to raketa. V zatáčkách drží perfektne. Nebylo to s ni vždycky růžové a v začátcích s ni jsem byla nešťastná. Hodiny ladění, podtlaků a jiných laborací. Ale vyplatilo se. Hrdě